jueves, 4 de abril de 2013

LAU EGUN GAZTE


"We are young" dio kanta ospetsu batek... 
Gazte garela aprobetxatuz...  Lau egun etxetik kanpo. Lau egun esperientzi berri batzuk bizitzeko. Lau egun tailerrak egiteko, ikasteko. Lau egun desfasatzeko, zentsurarik gabe.  Lau egun alkohol tantak aske, libreki kontsumitzeko. Lau egun besarkadak emateko. Lau egun muxuak elkarri emateko. Lau egun txisteak entzun eta botatzeko. Lau egun bertsotan ibiltzeko, koplatan, kantari. Lau egun ilusioak hausteko. Lau egun ilusioak berreraikitzeko. Lau egun hotz. Lau egun bero. Lau egun zoro. Lau egun gazte.

Gatiburen kontzertuan "Gazte gara, gazte zoro" entzun nuen  instant berean erabaki nuen gaztetasunaz hitz egitea, gazte naizen hontatik eta hontaz.  Gatiburen kontzertuan gozatu egin nuen. Gozamenaren eta eromenaren mugan hiltzatu nintzen. Neure onetik ateratzear egon nintzen. Orgasmora iristeko zorian.  Gazte nintzela, naizela, oihukatzeko gogoa sentitu nuen. Bero bero nengoen. Mundu hontatik at nengoen. Nire munduan murgilduta kanta bakarra buruan...
"Geldi egon ezine
sartu eustan gorputzien
eta nerbioxo pareu
segundo bakarrien."
Gazte izatea, zoro eta bero. Ingurura begira jarri. Ezagun batzuk eta ezezagun mordoa. 
Edalontzia  esku artetik galdu gabe zigarroa egin eta piztu. Kalada eta kalada arteko elkarrizketei ekin. Alkoholaz blai sentimenduak, begirada sutan. Eta gorputza dantzan. 
Gauak martxa hartu eta egunsentiari utzi zion tokia ohartu ginenerako.
Samurtasun tailer propioa  hasi genuen. Gure abentura ezkutuari jarraipena emanez sekula ez bezela maitatu genion elkarri. Ezagutu ginen egunean sentitu genuen atrakzioa askatu genuen modu basati batean. Bi gorputz bat...
Kanpinen parera iritsi eta lau muxu goxoekin amaitutzat eman genion lau eguneko bidai zoro eta beroari.
............."Eta bilusik zuri begire zure gatibu betiko ein ninduzun."..........................

Amets bat dirudi lo sakonien, "Gazte gara, gazte zoro."

No hay comentarios:

Publicar un comentario